Praca: Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta


W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.


Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:

Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: DBB/WCC
Obowiązki:
  • Kompleksowa telefoniczna obsługa Klientów Banku Millennium S.A.
  • Realizacja dyspozycji i zmian w systemach bankowych zleconych bezpośrednio przez Klientów Banku
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez doradztwo z zakresu usług i produktów Banku Millennium S.A.
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych z Klientami będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Umowę o pracę, pakiet sportowy, opiekę medyczną, dofinansowanie do hobby, strefę zniżek i inne
  • Pracę wspieraną szkoleniami oraz coachingami podnoszącymi efektywność oraz jakość wykonywanych czynności
  • Pracę w młodym, energicznym i profesjonalnym zespole
  • Dwuskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze plus premia uzależniona od wyników pracy
  • Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur Grupy Finansowej Banku Millennium
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/asystent-ds-telefonicznej-obslugi-klienta_1921173.html
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

0000-00-00 | | /