- Obsługa zapytań graczy z czatu, e-maila, portali internetowych oraz social media. Rozwiazywanie pytań za pośrednictwem systemów zgłoszeniowych (głównie graczy online) w jeżyku angielskim. Bieżąca obsługa programów komputerowych. Obsługa klienta międzynarodowego. Rozwiazywanie i śledzenie problemów dlaKlientów międzynarodowych (kontakt wyłącznie w języku angielskim). Współpraca z zespołem projektowym (wyłącznie w języku angielskim). Wsparcie dewelopera gry/aplikacji (wyłącznie w języku angielskim). Praca na komputerze w systemie ticketowym.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:Mile widziane doświadczenie w branży gier komputerowych i/lub obsłudze klienta. Zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS Office i pakietu Google.
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 500 PLN