W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - j.angielski
Miejsce pracy: po treningu w biurze możliwość 100% pracy zdalnej
W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy platformy ticketowej wspierał/-a klientów w zakresie zarządzania budynkami biurowymi, znajdującymi się na terenie całej Europy.
Oferujemy:
- Praca w ramach grafiku poniedziałek- piątek 6:00-18:00 (8h dziennie)
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy (stacjonarne, w naszym warszawskim biurze)
- Po trenigu możliwość pracy 100% zdalnej
- Programy rozwojowe dla pracowników (np. szkolenia przygotowujące do roli Team Managera, Trenera)
Oczekujemy:
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. C1
- Dyspozycyjności do pracy na cały etat
- Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
- Umiejętności obsługi komputera
- Dokładności i dobrej organizacji pracy
- Praca na cały etat
Zyskujesz:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy