Cechy dobrego doradcy klienta

Cechy dobrego doradcy klienta

cechy dobrego doradcyBycie dobrym doradcą klienta wiąże się z posiadaniem zespołu cech, który warunkuje sukces oraz niweluje ryzyko wypalenia na tym stanowisku. Dobry doradca klienta, zwłaszcza w tak dużym mieście jakim jest bez wątpienia Warszawa, jest na wagę złota. To jedne z najwyżej premiowanych stanowisk, jednocześnie charakteryzujące się dość dużą rotacją pracowników.

Co więc zrobić, aby jak najdłużej pracować na tym stanowisku, osiągać wymierne korzyści finansowe i jednocześnie nie zafundować sobie wypalenia zawodowego przed 30 rokiem życia? Najpierw trzeba się zastanowić, czy faktycznie w tak atrakcyjnym pod względem zatrudnienia mieście, nie warto rozejrzeć się za mniej stresującą pracą. Będzie ona wymagała od nas stalowych nerwów, ogromu cierpliwości, umiejętności szybkiego i efektywnego reagowania na nieoczekiwane sytuacje oraz dość mocno rozwiniętej zdolności szybkiego uczenia się. To dość spory pakiet, w skład którego wchodzą trudne do wyuczenia kompetencje miękkie. Lepiej więc zastanowić się, ile z wymienionych cech faktycznie posiadamy.

Praca w charakterze doradcy klienta w Warszawie bywa szczególnie stresująca również z powodu dość dużej świadomości konsumentów co do ich praw. Czasem wynikają z tego trudne sytuacje, które mogą nadszarpnąć nieco dobre imię sprzedawcy i całej firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *