Rozmowa o pracę zbliża się wielkimi krokami, a Ty nie wiesz, w jaki sposób przedstawić się z jak najlepszej strony? Na pewno warto właściwie opowiedzieć o posiadanym doświadczeniu. Jak to zrobić?
Jeżeli chcesz pracować jako specjalista obsługi klienta, musisz pokazać się z jak najlepszej strony już podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wcale nie jest to tak proste, jak mogłoby się wydawać w teorii. Przecież w tym zawodzie bardzo ważne są posiadane umiejętności, aparycja, ale również doświadczenie. Jak zatem o nim opowiadać? Dowiesz się z poniższego artykułu.
O swoim doświadczeniu mów otwarcie
Przede wszystkim podczas rozmowy rekrutacyjnej bądź pewny siebie i nie obawiaj się mówić o swoim doświadczeniu zawodowym. Nawet, jeżeli nie do końca jest związane ze sprzedażą, może się okazać, że rekruterowi wyda się obiecujące i cenne. W końcu w przypadku specjalisty obsługi klienta ważne są różnorodne umiejętności, takie jak komunikatywność, a także poradzenie sobie w najtrudniejszych sytuacjach. Opowiedz o sytuacjach, w których musiałeś pracować pod presją czasu. W końcu w tym zawodzie to również ma spore znaczenie.
Oczywiście staraj się nie rozwlekać za bardzo na tematy, które nie będą istotne dla potencjalnego pracodawcy. Raczej skup się na kwestiach, które będą dla niego ważne, dzięki temu pokażesz swoją kandydaturę w pigułce i zwrócisz uwagę rekrutera. Na pewno skup się na tym, aby szybko odpowiadać na pytania, które Ci zada. Dzięki temu pokażesz, że poradzisz sobie również w stresujących chwilach, których nie brakuje na stanowisku specjalisty obsługi klienta.