Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta i Rezerwacji w Branży Turystycznej
Miejsce pracy: Katowice
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 3. miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie
Do głównych obowiązków należeć będzie:
- techniczne wsparcie dla infolinii call center,
- obsługa mailowa dotycząca zamówień internetowych,
- zarządzanie rezerwacjami,
- współpraca z różnymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta,
- raportowanie i zdawanie relacji z podejmowanych działań.
Wymagania:
- dostępność od 15 kwietnia 2025,
- co najmniej rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w obszarze telefonicznym lub turystycznym,
- umiejętność budowania relacji z klientami,
- komunikatywność i zdolność do pracy zespołowej,
- zaawansowane umiejętności analityczne i zarządzania czasem,
- gotowość do pracy zmianowej w godzinach 08:00-21:00, także w weekendy,
- znajomość geografii i popularnych destynacji turystycznych,
- wysoki poziom komunikacji interpersonalnej,
- samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, pełny etat,
- szereg szkoleń produktowych,
- elastyczny system pracy zmianowej,
- atrakcyjne ceny pobytów w naszych hotelach,
- prywatną opiekę medyczną,
- pakiet dodatkowego ubezpieczenia,
- kartę lunchową,
- bezpłatną podróż poślubną,
- dostęp do platformy benefitowej lub karty Multisport,
- dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
- możliwość rozwoju zawodowego także w innych działach firmy,
- pakiet powitalny.