Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
- Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym:
- udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów,
- rozpatrywanie reklamacji lub spraw związanych z zagubionym bagażem
- Wsparcie pasażerów poprzez przychodzące rozmowy telefoniczne, a także czat i email.
- płynnej znajomości włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2
- dyspozycyjności do współpracy stacjonarnej (Katowice)
- nastawienia na pracę z ludźmi i komunikatywność
- dobrej organizacja pracy własnej
- umowę zlecenie (35.71 pln gross/h)
- kompleksowe szkolenie, za które otrzymasz wynagrodzenie
- wsparcie Team Leadera w rozwoju
- elastyczną pracę zmianową:
- poniedziałek-piątek 09:00-20:00
- sobota 9:00-19:00, niedziela 10:00-19:00
- możliwość otrzymania bonusa za polecenie znajomych
- komfortowe warunki pracy w biurze zlokalizowanym w centrum Katowic
- parking dla pracowników