zarządzanie zespołem oraz motywowanie pracowników do osiągnięcia celów sprzedażowych; organizowanie pracy sklepu oraz planowanie zmian; zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dbanie o profesjonalny wizerunek sklepu; analiza wyników sprzedażowych i raportowanie; dbanie o odpowiednią ekspozycje towarów i utrzymanie porządku w sklepie; aktywny udział w procesie sprzedaży ; przygotowywanie i uczestniczenie w inwentaryzacji; reagowanie w niestandardowych sytuacjach; rozliczanie finansowe sklepu i prowadzenie dokumentacji
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Wymagania inne:Wykształcenie min. średnie; staż pracy w zawodzie 1 rok; biegła umiejetność obsługi komputera
Miejsce pracy:Gorlice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN