Praca w wewnętrznym Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie
- budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym,
- nadzór nad realizacją planów sprzedażowych,
- monitorowanie efektywności pracy zespołu,
- prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,
- monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych,
- odsłuch i ocena rozmów podległego zespołu,
- realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych,
- dbanie o rozwój i motywację zespołu,
- koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
- rekrutacja, motywowanie podległych pracowników,
- bliska współpraca z innymi działami w firmie, w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi.
- min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem Contact Center o charakterze sprzedażowym,
- mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętność organizacji i planowania pracy własnej oraz podległego zespołu,
- orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu, chęć rozwoju,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- inicjatywa i samodzielność w działaniu.
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, nauka języka angielskiego,
- wynagrodzenie podstawowe oraz premię zależną od realizacji założonych celów jakościowych i sprzedażowych,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli,
- work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń