Dołącz do zespołu obsługującego znanego dostawcę usług cyfrowych. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
U nas otrzymasz:
- Wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię bez górnego limitu.
- Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.
- W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność badania potrzeb klienta, sprzedaży i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
- Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
- Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!
Kontaktujemy się z obecnymi klientami w celu aktualizacji warunków promocyjnych, odbieramy także połączenia od użytkowników zainteresowanych naszymi usługami. Naszym zadaniem jest skuteczne pozyskanie i/lub utrzymanie klienta.
- Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
- Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku (możliwość pracy w godz. 08:00 - 21:00).
- Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!