W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych, kreatywnych oraz doświadczonych kandydatów na stanowisko:
- Opracowywanie strategii i planów działania w celu osiągnięcia wyznaczonych celów jakościowych,
- Monitorowanie wyników pracy zespołu, poziomu realizacji celów, analizowanie kluczowych wskaźników,
- Dbanie o motywację i przyjazną atmosferę oraz najwyższą jakość świadczonych usług,
- Podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów,
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy w celu optymalizacji procesów.
- Minimum 5-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, w tym przynajmniej 2-letnie na stanowisku kierowniczym w zarządzaniu zespołem,
- Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej,
- Umiejętności budowania relacji biznesowych i rozwijania współpracy z klientami,
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz doskonałe umiejętności interpersonalne,
- Nastawienie na wyniki oraz umiejętność podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku,
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomość narzędzi analitycznych (zwłaszcza Excel) oraz umiejętność pracy z danymi.
- Zatrudnienie w oparciu o Umowy o pracę,
- Wynagrodzenie zasadnicze + jasno sprecyzowany system motywacyjny,
- Praca od poniedziałku do piątku w systemie II zmianowym w godz. 08:00-16:00 oraz 10:00-18:00 w trybie stacjonarnym w centrum Warszawy. Po okresie próbnym możliwość pracy w trybie hybrydowym.
- Pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach multikarnetów sportowych,
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy,
- Pracę w przyjaznej i wspierającej atmosferze.