Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Specjalista do spraw zakupów w handlu zagranicznym
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1379
•Stała współpraca z dostawcami i nadzór nad realizacją zawartych kontraktów•Współpraca z zespołem i udział w procesie przygotowania i realizacji zamówień•Udział w pracach zespołu w zakresie umów handlowych, negocjowania warunków dostaw i współpracy z dostawcami,•Przygotowanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert,•Koordynacja dostaw,•Nadzór i koordynacja dostaw,•Zarządzanie dostawami,•Monitorowanie i analiza rynku, wyszukiwanie nowych dostawców,•Kontrola terminowej realizacji zamówień , monitorowanie dostaw,•Planowanie zaopatrzenia, kontrola i optymalizowanie stanów magazynowych,•Poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów zakupowych,•Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej procesów zakupowych w zakresie importu, surowców (faktury, dokumenty przewozowe)
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole
Uprawnienia: język angielski - poziom B2
Uprawnienia: dobra obsługa komputera
Wymagania inne:dobra organizacja pracy
Miejsce pracy:Rzeszów
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie