•Realizacja założeń strategicznych dla klientów VIP.•Obsługa zgłoszeń graczy VIP.•Tworzenie ofert promocyjnych dostosowanych do potrzeb klientów VIP.•Monitorowanie problemów produktowych, przyjmowanie feedbacku od graczy w poszukiwaniu dobrych pomysłów.•Identyfikowanie potencjalnych problemów związanych z dochodowymi klientami I oznaczanie ich w odpowiednich grupach.•Zbieranie i analizowanie informacji i danych o segmentach klientów oraz sugerowanie zmian w celu optymalizacji.•Codzienna/cotygodniowa/comiesięczna ocena i raportowanie aktywności i wyników klientów.•Współpraca z zespołami produktowymi, zespołem support I BI w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia dla naszych graczy.Praca w godz. 8:00-16:00.Zatrudnienie na czas nieokreślony.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:wykształcenie wyższe, wymagane doświadczenie na takim samym stanowisku w branży gier komputerowych - 2 lata i 3 miesiące
Miejsce pracy:Wrocław
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:8 000 PLN