Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
- Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon użytkownikom elektroniki użytkowej i sprzętu AGD (np. telewizory, lodówki, pralki)
- Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych
- Udzielanie informacji o produktach i ich funkcjonalnościach
- Rejestrowanie zgłoszeń klientów w systemie
Wymagania:
- Biegłość w jednym z języków (niemiecki, bułgarski, rumuński, estoński, czeski, słowacki, litewski, łotewski, norweski, duński, fiński, serbski, chorwacki, słoweński - minimalnie poziom C1)
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
- Podstawowa znajomość obsługi domowych urządzeń elektronicznych
- Komunikatywna osobowość, chęć nauki oraz umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
- Dostępność do pracy minimum 120 godzin miesięcznie
Oferujemy:
- Przyjazne środowisko pracy
- System benefitów, dostęp do platformy do zbierania punktów za przepracowane godziny
- Umowa zlecenie
- Premia zależna od wyników pracy