Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem na portalu aukcyjnym. opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy. Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej. Nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Opracowywanie opisów produktów/ usług do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego. Doradzanie klientom w procesie zakupu poprzez Internet. Pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe. realizowanie zamówień i przygotowanie produktów do wysyłki praz monitorowanie przesyłek. Obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych, zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Dokonywanie analiz sprzedażowych. Zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego (zgodnie z programem stażu).
Wymagania konieczne:Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Wykształcenie: zasadnicze branżowe
Wykształcenie: gimnazjalne
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: podstawowe
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagania inne:Wymagane: wykształcenie brak wymagań, umiejętność obsługi komputera i Internetu. Mile widziana znajomość podstaw psychologii i technik negocjacji. Staż na jedną zmianę w godz.: 8-16. Miejsce odbywania stażu: Bochnia. Staż utworzony ze środków Funduszu Pracy.