Telefoniczny Doradca klienta
Lublin
Opis stanowiska:
- Obsługa połączeń przychodzących dla Klientów polskojęzycznych
- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Współpraca z innymi działa,i wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
Wymagania:
- Biegła znajomość systemu Windows oraz pakietu MS Office.
- Umiejętność komunikacji i pracy pracy z klientami.
- Wysoka kultura osobista i zorientowanie na potrzeby klienta.
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Zaawansowana znajomość języka polskiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B1).
- Organizacja pracy i duża motywacja.
Oferujemy:
- Elastyczne godziny pracy na umowę zlecenie (zmiany od poniedziałku do soboty).
- Wolne soboty rotacyjnie oraz wszystkie niedziele i święta.
- Płatne szkolenie wdrożeniowe.
- Możliwość realizacji ambitnych zadań i projektów.
- Praca w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie.