




- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Zarządzanie podległym personelem
- Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem
- Dbałość o porządek i standardy ekspozycyjne
- Dbałość o rozwój kompetencji pracowników
- Przygotowywanie dokumentów miesięcznych
- Motywowanie pracowników
- Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową
- Współpraca z kierownikiem sklepu w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Salonu - wg wskazań standardów i procedur obowiązujących w sieci
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Jesteś zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów.
- Łatwo nawiązujesz kontakty.
- Cechuje Cię kreatywność, przyjazne usposobienie oraz cierpliwość.
- Chcesz się rozwijać.
- Znajomość trendów i zainteresowanie modą będą dodatkowym atutem.
- Umowa o pracę
- Motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od obrotów) + zniżka pracownicza na zakupy.
- Zapewniamy stabilną pracę w przyjaznym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole ludzi.
Wszyscy pracownicy sieci VILLARO objęci są programem Badania Tajemniczego Klienta, nowo zatrudniona osoba również będzie podlegała takim audytom.