Interesuje Cię rynek nieruchomości i kochasz kontakt z innymi ludźmi? Zatem idealnym rozwiązaniem będzie dla Ciebie praca w roli doradcy klienta – specjalisty do sprawy nieruchomości. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za pracę z klientami w celu dokonania konkretnej transakcji – zarówno kupna, jak i sprzedaży danej nieruchomości. Będziesz musiał przyjmować nowe oferty i nieustannie powiększać istniejącą już bazę klientów. Doradca powinien wykonywać tygodniowe, a także miesięczne raporty.
Jakie wymagania są stawiane przed osobami ubiegającymi się o takie stanowisko?
Z pewnością jest to dyspozycyjność oraz umiejętność negocjacji. Doradca klienta powinien chcieć się nieustannie rozwijać. Mile widziane jest również posiadanie prawa jazda kategorii B, ponieważ osoba na tym stanowisku nierzadko musi opuszczać swoje miejsce pracy, aby oglądać poszczególne nieruchomości.
Wiele firm oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, a sama wynagrodzenie składa się z podstawy oraz prowizji. Dlatego też same zarobki są bezpośrednio uzależnione od efektów pracy. Przedsiębiorstwa szkolą swoich pracowników, aby ci mieli jak najlepsze osiągnięcia, a to umożliwia nieustanny rozwój osobisty. Nie bez znaczenia jest również to, że firmy zapewniają doradcom wsparcia i przede wszystkim przyjazną atmosferę profesjonalnego zespołu pośredników. Doradca może liczyć także na dodatkowe pakiety benefitów, takie jak karty Multisport, czy też świadczeń medycznych.