Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email lub chat, zapewniając doskonałe doświadczenie.
- Techniczna pomoc dla użytkowników platform streamingowych.
- Rozwiązywanie reklamacji klientów, budowanie zadowolenia i zaufania.
- Pierwszy kontakt dla klientów biznesowych i indywidualnych.
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na klienta.
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz angielskiego (B2).
- Znajomość obsługi systemów CRM.
- Kompetencje administracyjne i techniczne.
Oferujemy:
- Wsparcie przy relokacji do Warszawy.
- Nowoczesne biuro, pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Rozwój umiejętności poprzez programy szkoleniowe.
- Szybka ścieżka kariery w dynamicznym środowisku.
- Globalne środowisko pracy.