dba o dobry wizerunek firmy
11 Wrz 2019

Jak dbać o wizerunek firmy?

Każda osoba, która chce się rozwijać w branży sprzedażowej, powinna zastanowić się nad pracą w roli doradcy klienta. Można nim zostać na przykład w butiku zajmującym się sprzedażą odzieży. Od osoby zatrudnionej na takim stanowisku oczekuje się fachowej i kulturalnej obsługi klienta na wysokim poziomie, zgodnym ze standardami przedsiębiorstwa. Pracownik musi osiągać wyznaczone cele sprzedażowe, a także dbać o dobry wizerunek całego butiku. Nie bez znaczenia jest to, żeby w łatwy sposób nawiązywał kontakty z osobami odwiedzającymi sklep oraz z pozostałym personelem placówki. Doradca klienta powinien mieć pasję do aktywnej sprzedaży, a przy tym wiedzę na temat różnorodnych technik ułatwiających mu to zadanie. W związku z powyższym powinien chcieć nieustannie się rozwijać i uczestniczyć w kursach poszerzających kwalifikacje. Przedsiębiorstwa zatrudniające doradców, najczęściej oferują swoim pracownikom stabilną pracę zmianową na pełen etat. Nierzadko w takiej pracy można liczyć też na elastyczny grafik, który jest dopasowany do poszczególnych potrzeb danej osoby. Wynagrodzenia w zawodzie z reguły składa się z podstawy oraz prowizji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *