szukanie pracy
28 Lis 2019

Jak znaleźć pracę? Poznaj 5 skutecznych porad

Jesteś bezrobotny od dłuższego czasu? Twoim marzeniem jest praca w roli doradcy klienta, jednak nie możesz znaleźć wolnego stanowiska? Wszystkie Twoje aplikacje są odrzucane?

Jeżeli bezskutecznie poszukujesz pracy od dłuższego czasu, to oznacza, że w którymś miejscu w procesie aplikacyjnym popełniasz błąd. Jak to jest możliwe? Otóż okazuje się, że osoby, które zrobią doskonałe pierwsze wrażenie mają znacznie większe szanse na uzyskanie pracy, o którą się ubiegają.

Poznaj pięć porad, które pomogą Ci w zdobyciu pracy

Stwórz doskonałe CV

Twój życiorys ma bardzo istotny wpływ w procesie rekrutacji. Jest on zupełnie jak Twoja wizytówka, powinien spełniać wszystkie określone kryteria. Umieść w nim wszystkie najważniejsze elementy i zainteresuj potencjalnego pracodawcę swoją kandydaturą! Nie zapomnij również dostosować CV do konkretnego ogłoszenia.

Dokładnie przeczytaj ogłoszenie

Pracodawcy nie lubią osób, które są niestaranne i działają pospiesznie. To oznacza, że powinieneś dokładnie przeczytać ogłoszenie. Dlatego wykaż się znajomością oczekiwań potencjalnego pracodawcy już na etapie tworzenia idealnego CV.

List motywacyjny przekona rekrutera

W tym dokumencie aplikacyjnym nie może zabraknąć Twoich motywacji. Pokaż rekruterowi, że to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem na to konkretne stanowisko!

Wypadnij dobrze na rozmowie rekrutacyjnej

Odpowiednio przygotuj się do rozmowy rekrutacyjnej, zdobądź informacje na temat firmy i zabłyśnij tą wiedzą!

Wykaż się konkretnymi kompetencjami

Twoje kompetencje i umiejętności grają w tym przypadku kluczową rolę. Na każdym z etapów rekrutacji wykaż się nimi, a tym samym pokaż swojemu pracodawcy, że to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem na to konkretne stanowisko!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *